"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

niedziela, 10 czerwca 2012

Muffinki

Ostatnio u znajomej jadłam muffinki...Fenomen tych prostych babeczek mnie zadziwił :-)
Wczoraj w końcu zakupiłam na allegro blache i będe piec.
Uszytą muffinke już pokazywałam. Wczoraj zobaczyłam kolczyki z filcu...Filc w domu posiadałam, dokupiłam kolor, który i ta był mi potrzebny i w ramach relaksu stworzyłam takie cuda :-)










A ostatnio przy szyciu mam przeszkadzacza. Na tulaski zbiera mu się akurat jak mama szyje ;-) Zdjęcie ładnie wykadrowane cobyście się nie przestraszyli :-p



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...