"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

Wioleta - lalka stojąca

Długo,oj długo marzyłam o uszyciu takiej lalki. Szukałam wykroju, pomysłu i strasznie się bałam,że jak ją już uszyje to coś będzie nie tak.
W końcu wykrój znalazłam ale niekompletny, na rosyjskiej stronie. Rosyjski dla mnie jak chiński, ale kochana koleżanka z forum znalazła go dla mnie.
Więc imie lala ma po niej :-)
Wykrój na stojącą lalke plus tutek o TU
Zaczeło się od nóg.....


Majteczki w kropeczki :-p



I tak powstała Wioletka!!!








12 komentarzy:

  1. Świetna i ma bardzo sympatyczna buzię :)A ubranko genialne !

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Bodzinko za wiesz za co :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna lala :) uwielbiam takie i jeszcze moja imienniczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj blog jest nieoceniony, dziekuje Ci za linki do Tutków:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczynam dopiero zabawe ze szmaciankami do tej pory robiłam skarpecianki ale zaczne robić szmacianiki dzięki Twoim wskazówkom / nieocenione/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynam dopiero zabawe ze szmaciankami do tej pory robiłam skarpecianki ale zaczne robić szmacianiki dzięki Twoim wskazówkom / nieocenione/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...