"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

wtorek, 26 lutego 2013

Post 100 :-) Kącik Bodzinki

No i nawet ja się doczekałam 100 posta :-)
Przez cały weekend szyłam i szyłam...Junior zaziębiony więc siedzieliśmy w domku.
Swojego czasu w szmateksie nabyłam dwie zasłony i chodziło za mną upiekszenie kącika, w którym stoi maszyna i przydasie :-) Oraz odświeżenie deski do prasowania. Inspiracji w necie znalazłam wiele, między innymi tu .
No i zabrałam się do szycia...i kącik mój nabrał uroczego charakteru :-)
Uwielbiam moje igielnice: w kształcie maszyny do szycia i na łapke, oraz ubranko na moja ukochaną maszyne. Koszyk moja mama już na kosmetyki zamówiła,a organizer na ściane i na deske super sprawa :-)
I tak oto zasłony zyskały drugie życie :-)



















6 komentarzy:

  1. Pięknie wykorzystałaś te zasłony:)
    Bardzo podoba mi się tam igielnica-maszyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje a ta igielnica i moje serce podbiła :-)

      Usuń
  2. Fajny masz ten kącik :)ślicznie to wszystko uszyłaś, cudny fartuszek ,i obłędny igielniczek w kształcie maszyny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.Na 36 m trudno coś wygospodarować ale się da. A niedługo mam nadzieje na cos większego :-) Po przeprowadzce poszaleje z ozdabianiem domku :-)

      Usuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...