"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

Krowa Urodzinowa :-)

Kasia miała urodziny. 18 rzecz jasna :-p Zachwyciły Ją moje krowy i poprosiła o krowe w niebieskiej sukience. Tym razem spróbowałam krowe za polaru. Super się szyło i super wyszła. Tutek na krowe TU.
Do krowy uszyłam tulipany, na które tutek (TU) znalazłam na blogu Pracowitego Słoneczka.
Tulipany Cioci wręczyły Beboki.
Dzięki Nice z bloga ..żeby nie zwariować...fotka krowy nabrała charakteru. Ja nadal ucze się robić zdjęcia i obrabiać fotki i czasem mi nie wychodzi ;-)

5 komentarzy:

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...