"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

piątek, 27 maja 2011

Decoupage

Decoupage — technika ozdabiania przedmiotów polegająca na przyklejaniu na odpowiednio spreparowaną powierzchnię (praktycznie każda powierzchnia: drewno, metal, szkło, tkanina, plastik, ceramika) wzoru wyciętego z papieru lub serwetki papierowej (technika serwetkowa)
Słowo decoupage pochodzi od francuskiego czasownika „decouper” – wycinać

To takie moje małe hobby..Niestety nieco kosztowne więc  na razie ograniczam się do biżuterii i..puszek po herbatkach dzieciowych :-) a także innego badziewia ;-)
Marzy mi sie toaletka z lusterkiem i mała komódke i taca pod laptop..
Na razie czekam na money i mam zamówienie na podkładki pod herbate :-)
Kolczyki dostępne są od ręki. Koszt 10  zł plus 2,50 priorytet.
Bransoletki 15 zł ;-) Czasem będa wyprzedaże i wtedy ceny poleca w dół :-) Wydje się Wam, że to dużo??? No cóż, baza, serwetka, farby, lakier..No i czas..Każda warstwa musi wyschnąc  no i klej...Mam dwoje maluffów wiec często z wysychaniem, malowaniem, wycinaniem zrobienie pary zajumje mi ok. 2, 3 dni..
Ale zawsze można sie targowac :-) Jestem otwrata i na propozycje i na propozycje wzorów :-)
A robie bo lubie jak nie sprzedam to mam na prezenty :-)
I te oto dostępne sa od ręki :-)


Uploaded with ImageShack.us







Zdjęcia fatalne naprawde są duuużo ładniejsze :-)

1 komentarz:

  1. Śliczne kolczyki.Fajnie ze je sprzedajesz :) ja mam nadzieje ze mi też pójdą jak woda:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...