"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

sobota, 4 sierpnia 2012

Blok czekoladowy ;-p

No właśnie....Blok został mi polecony przez mame z BB..W końcu go zrobiłam i w trakcie robienie doatałam OLŚNIENIA!!!! Mama go robiła!!! To smak dzieciństwa!!!! wprawdzie wtedy był tanim deserem teraz już nie bardzo ale i tak mniam............. Przepis znajdziecie tu i tu. A tak wygląda moje dzieło :-p
Dodałam orzechy i wykorzystałam myk z wyłożeniem keksówki papierem do pieczenia. a w ogóle to pamiętajcie, życie jest za krótkie żeby się masochistycznie katować a ja kocham jeść ;-p Ps. anioł na candy już kończy się szyć...

3 komentarze:

  1. Pysznie wygląda :)
    Czekamy na Candy Aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmmmmm aż mi się czekolady zachciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze całkiem zapomniałam o blokach czekoladowych !..dziękuje za przypomnienie ..zabieram się za "pichcenie" :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...