"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

poniedziałek, 5 listopada 2012

4 Anioły...

Kolejne zamówioen,4 rózne Anioły.
Powiem Wam, że w pewnym momencie w trakcie szycia, czacha mi się zadymiła i kryzys twórczy mnie dopadł.
Ale skończyłam i Lale się spodobały a to najwazniejsze dla mnie.
W kupie ;-)
I prezentacja Solo
Anioł w Ogrodniczkach ;-)
Anioł Różowy


Anioł Diablica ;-)

I Anioł Fioletowy









Anioły zamieszkały w naszej Stolicy ;-)











































3 komentarze:

  1. Wiesz, że jestem fanką Twoich szyciowych wariacji:)Piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł w ogrodniczkach jest super!
    A tymczasem zapraszam do mnie po nominację :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...