"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

niedziela, 4 listopada 2012

To już 6 lat...

Lolek skończył dziś 6 lat.Formalnie skończy o 17:05 ale ;-)
Patrze na niego i nie moge uwierzyć, że jest już taki duży...Wyrosło to moje chłopisko.Nie moge uwierzyć, że ten mój mały synulek ma już 6 lat. Ale nadal uwielbia wtulać się w mame, dawać jej buziaki, uwielbia brata i ponad wszystko lubi zabawe...Tylko...Wiem, że kolejne 6 lat przeleci równie szybko i smutno mi troche. Choć wiem też, że kiedy pójdzie kiedyś swoją drogą, zawsze będe go wspierać, będe przy nim, będe go kochać i będe miała świadomość, że dałam mu szczęśliwe dzieciństwo. I mam nadzieje, że będe dla niego przyjaciółką, że zawsze wszystko mi powie i, że będzie zawsze miał takie dobre serduszko jak teraz ma.


2 komentarze:

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...