"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Mała Księżniczka w wersji Bodzinkowej :-)

Miała być najpierw dla Małej Dziewczynki lala w stylu Zuzi. A skończyło się na lali w stylu Małej Księżniczki z  bajki "Świat Małej Księżniczki".
Oczywiście wykrojem posiłkowałam się z rosyjskiego bloga, tylko przerobiłam go na moje potrzeby.
Lalka  może idealnie nie przypomina pierwowzoru, ale mnie się podoba. Ciekawe czy Małej Dziewczynce też się spodoba......




3 komentarze:

  1. Fajna ta księżniczka:)
    Ja też szyłam już jakiś czas temu tę księżniczkę:)
    Tylko moja miała nosek płaski:
    http://pracowitesloneczko.blogspot.com/search/label/Ma%C5%82a%20Ksi%C4%99%C5%BCniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Księżniczka jest śliczna,a najlepsze te paluszki u rąk i stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczna,na pewno się spodoba:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...