"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Moje Krasnale

Moich chłopaków interesuje szycie. Fifi uwielbiami podawać ręce i nogi i pokazywać co i gdzie przyszyć ,a dziś nawet wyciągnął spódniczke i kazał ubrać Zajca ;-)

Jak widzą w pasmanterii maszyne, od razu do niej biegną. W naszej jest "tuptuś" więc musiałam tłumaczyć jak działa, taka maszyna. Fifi często wspina się na pufke obok i patrzy jak szyje.
A dziś Lolo zrobił sobie wykrój muchy, poprosił o pomoc w wycięciu jej z filcu, poprosił o nawleczenie igły i uszył ręcznie muche!!! Szokiem jest dla mnie, że siadł i szył,nawet nie poprosił o pokazanie. Wypchał ją, przyszył jej głowe i skrzydełka. Prosił jedynie o nawlekanie nitki i robienie supełka. 
I tak się cieszył!!!!! "Mamo kup mi  moje igły!"

Rosną kreatorzy zabawek i mody :-)



4 komentarze:

  1. Fajnie,że chłopaki tak się interesują ,mojego syna w ogóle to nie rusza:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uszył muchę? To jestem pod wrażeniem! To wcale nie takie proste! :) Tylko uważaj, żeby maszyny nie dorwali pod Twoją nieobecność ;)

    A przy okazji zapraszam do udziału w konkusie:
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html :)
    Można wygrać lampę origami oraz piękne dodatki do domu z motywem drzewa.
    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak nic pójdą w ślady mamy i będą tworzyć piękne rzeczy:)
    Gratulacje dla synków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć takich chłopaków !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...