"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

środa, 5 września 2012

Siatka na zakupy

Post szybki bo i siatke szyje się łatwo, szybko i przyjemnie :-) Tutków na siatke w necie multum ale mój ulubiony oczywiście na blogu czarodziejki Eli . Materiał wpadł mi w oko w sklepie z tkaninami po 9 zł ;-0 Taki sklepik gdzie nigdy nie wiadomo co będzie i ile będzie ale gdzie mozna wyszukac cudeńka. strasznie mi sie spodobał i od razu zobaczyłam z niego reklamówke ;-) Torby takie, tyle, że z poliestru lata wstecz, szyła moja Babcia..Szyjąc ja myślałam o niej..jak by się się cieszyła, że wróciłam do szycia i jak bardzo by mi pomogła w urzeczywistnianiu marzenia...Babciu brakuje mi Ciebie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...