"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

sobota, 22 września 2012

Zapisało mnie ;-)

Zaliterkowałam się ;-) Uszyłam 4 girlandy z imion...I naprawde nie jest to takie rach, ciach i po sprawie...Nieżle się napracowałam ale jestem dumna z efektu. Zdjęcia w ogóle nie oddają czaru szyjatek, pewnie dlatego, że robione po nocy...Patrze na te moje literki i widze, że nie są "idealne" i "perfekcyjne" ale...to lubie w moich pracach, widać w nich, że sa zrobione ręcznie z sercem i z pomoca dwóch Potworków ;-) Fifi był zachwycony rybkami i zanim je doszyłam do girlandy z radością sie nimi bawił. Wreszcie moje Beboki się doczekali swoich imion, jedna girlanda na zamówienie a Kamila to koleżanka Lolka i girlanda, jest prezentem urodzinowym dla niej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...