"W szyciu nie chodzi wcale o perfekcję.Szyjemy wyłącznie z miłości(...)Ręczne szycie nigdy nie jest idealne.Wykonują je ludzie, a nie maszyny"
"Lato w Zatoce Aniołów" Barbara Freethy

Obserwatorzy

środa, 25 września 2013

Nerka i Kiermasz

Zabiegana jestem ostatnio zaszyta po uszy. W weekend będe na I love hand made Kiermasz więc szyje i szyje i szyje..A co, pokaże przy okazji ;-) Chyba, że są tu osoby z Wrocławia, to zapraszam serdecznie.
Będzie mozna pomacać Gałganki i poznać Mnie ;-) a ja świetna babka jestem :-)

Dziś pokaże co powstało z pięknych energetycznych paseczków z House off Cotton.
W sumie postały trzy takie same : dla mnie i dla dwójki bliskich mi osób :-)
Nerka na misje specjalne ;-)




1 komentarz:

Dziękuje za poświęcony czas :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...